sunnuntai 14. helmikuuta 2016

YSTÄVÄNPÄIVÄ

TIINAN

Osa inhoaa sitä, toiset rakastavat: ystävänpäivä. Meillä Suomessa päivä on enemmänkin juuri ystävänpäivä, kun muualla maailmaa juhlitaan rakkauden täyteistä Valentinen päivää. Saan olla onnellinen, että minulla on niin monta hyvää ystävää. Osa heistä on hyvinkin erilaisia, mutta silti heitä yhdistää muutama asia, kuten luotettavuus, aitous, huumorintaju ja rehellisyys. Jokainen heistä on omalla tavallaan juuri täydellinen ystävä.

En tiedä missä olisin ilman ystäviäni. Hyvälle ystävälle voin kertoa ihan mitä tahansa ja hyvä ystävä kertoo kaiken myös minulle - myös silloin kun joku huulipuna, vaate tai mies ei minulle sovi. Rehellisyys on yksi parhaita puolia ystävissä. Parhaat ystävät kestävät myös huonot päivät, kuten sydänsurujen vuodattamiset ja kiukkupotkuraivarit. Silloin ystävät ovat saavat minut nauramaan ja he muistuttavat että kaikki järjestyy.

Minulla on muutama ystävä jonka olen tuntenut lapsesta asti, mutta monet parhaista ystävistäni ovat tarttuneet matkaan vasta vähän vanhempana. Läheisiä ystävyyssyuhteita on varmasti vähän helpompi luoda nuorena, mutta kun oikea tyyppi sattuu kohdalle, voi aikuisenakin saada elinikäisiä ystävyyssuihteita. Ainakin omalla kohdallani olen saanut hyvinkin rakkaita ystäviä vasta aikuisena.

Vaikka meillä Suomessa päivää juhlitaan ystävänpäivänä, myös täällä haluamme muistaa ystävien lisäkisi rakkaitamme. Olen onnekas, sillä sen lisäksi että olen löytänyt rinnalleni elämäni rakkauden, olen saanut hänestä myös ihan parhaan ystävän.


1


Oikein ihanaa ja rakkauden täyteistä ystävänpäivää 
ystäville, rakkaille ja muille lukijoille!




1 kommentti :

  1. Tää oli niin hyvin kirjoitettu ja positiivinen postaus että sai kyllä hymyn huulille! :)

    Mun blogin löydät osoitteesta http://kultakehykset.blogspot.fi/ :) Olisin tosi kiitollinen jos kävisit tsekkaamassa ja varsinkin jos kommentoit tai liityt lukijaksi!

    VastaaPoista