sunnuntai 3. tammikuuta 2016

MITÄ SAIN JOULULAHJAKSI

14

Olipa kummallinen viikko, koska en ole kuvannut juuri ollenkaan ja muutenkin olen ollut melkein koko joulun ajan ilman somea. Oli virkistävää tehdä kaikkea mahdollista muuta, mikä olisi varmasti jäänyt tekemättä, jos olisin koko ajan roikkunut netissä. Oli ihanaa viettää joulu ja uusivuosi rauhassa perheen ja rakkaimpieni kanssa.

Nyt kuitenkin takasin normaaliin somearkeen ja ajattelin aloittaa vuoden esittelemällä teille Nikolta saamani joululahjat. Olin ilmeisesti ollut taas erittäin kiltti, koska sain niin paljon ihania lahjoja myös perheeltäni ja ystäviltä, joten iso kiitos vielä kaikille!


1

Tämä oli mun suosikki! Olympus PEN Lite E-PL6 kamera M.Zuiko 14-42mm objektiivilla. Olin jo pitkään haaveillut taskukokoisesta järkkäristä, joka olisi helppo kuljettaa mukana minne vain. Tämä oli paras lahja mitä voin kuvitella! Ihan vähän tässä on vielä opettelemista, sillä en ole koskaan kuvannut millään muulla kuin Canonin kameroilla. Kaikki muut tämän postauksen kuvat olen kuvannut Olympuksella.


2

Olin ällikällä lyöty kun paketista löytyi G.H Bass & Co.:n klassiset Weejuns pennyloaferit. Minulla on puhelin täynnä inspiskuvia asuista näiden kyseisten kenkien kanssa ja nyt pääsen nämä suloiset popot omiin asuihini yhdistämään! Lisää juttua kengistä tulossa asupostauksen yhteydessä.


4 6

Tämän lahjan oli tontut kuunnelleet tarkkaan, sillä olen tarvinnut lisää meikkisiveltimiä ja vihdoinkin minulla on oma sivellin jokaiselle tuotteelle. Lancomen setti sisälsi neljä huippusivellintä sekä sivellinlaukun.


8

Lahjaksi tuli myös Suomalaista designia, Innoluxin Rondo kirkasvalolamppu, jonka olen jo ristinyt selfie-lampuksi. Tuntuu että mieli piristyi heti lampun meille muutettua ja sen lisäksi pystyn kuvaamaan vaatteita ja muita juttuja kotona, vaikka ulkona olisikin pimeää. Kuka sanoi että käytännön lahjat ovat muka tylsiä? Minä tykkään ja paljon! Kaiken lisäksi lamppu on todella simppeli ja kaunis.


9

Ei joulua ilman kirjoja. Andrea Pomerantz Lustigin How to Look Expensive kirjaa olin pukilta toivonut, mutta Nina Garcian The One Hundred ja Scott Schumanin The Sartorialist X tulivat iloisena yllätyksenä. Mikä olisikaan parempaa kuin loikoilla kullan kainalossa, juoda teetä ja lukea hyviä kirjoja!

Sellaisia joululahjoja sain Nikolta ja täytyy sanoa että kyllä osuivat nappiin! Sain myös paljon kivoja juttuja perheeltäni ja ystäviltäni, joista iso osa on jo syöty ja juotu.


Minkälaisia lahjoja te saitte? 
Oliko lahjat mieluisia vai pitikö mutristaa huulia ja
käydä vaihtamassa tai palauttamassa?



2 kommenttia :

  1. Tosi kivoja lahjoja. :) Minä myös sain paljon kivoja ja sellaisia mitä en osannut odottaa. Sellaisethan on parhaita. :)

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihana blogi sulla! Pläräilin muutamia postauksia ja pitää tulla myöhemmin lukemaan ehkä muutkin :D Ihania kuvia ♥
    ☞Life à la Annika

    VastaaPoista