maanantai 30. marraskuuta 2015

SUORAT HOUSUT ARKITYYLISSÄ

7
4

Housut // Trousers Uniqlo
Poolopaita // Turtleneck Gina Tricot
Rannekello // Watch Skagen
Tennarit // Sneakers Adidas


8

Olen huomannut että farkut ovat pikkuhiljaa siirtyneet sivuun ja vaatekaappini on alkanut täyttyä suorista housuista. Monet saattavat ajatella suorien housujen olevan tätimäisiä, mutta lopputulos voi olla jotain ihan muuta, kun yhdistät ne oikeanlaisiin vaatteisiin. Suorat housut voivat olla todella monikäyttöiset ja kaiken lisäksi erittäin mukavat käyttää.

Yhdistä housut tennareihin ja neuleeseen, jos pelkäät että asusta tulee liian juhlava. Myös lahkeiden pituudella ja leveydellä on väliä, joten valitse housut oman vartalotyyppisi mukaan. Olen aika lyhyt ja nämä Uniqlon housut olivat aluksi minulle aivan liian pitkät, eikä lahkeissa ollut upslaakeja. Onneksi kotoa löytyy ompelutaitoinen mies, joten sain housuista juuri halutun pituiset. Pidän nilkkapituisista lahkeista ja upslaakit olivat kiva lisä housuihin. Tilasin samanlaiset housut myös sinisenä ja molempiin olen erittäin tykästynyt!


9

Onko täällä muita joiden vaatekaappi on alkanut täyttyä suorista housuista?



4 kommenttia :

  1. Näyttää mun mielestä tosi hyvältä! Mä vannotin itelleni joskus etten koskaan osta suoria housuja, koska en vaan yhtään pidä niistä. No mutta tässä hiljattain löysin BikBokista upean jumpsuitin ja kas kummaa siinä oli suorat lahkeet. Kyllä vähän oli totuttelemista - on vieläkin, mutta mieleni muuttui niiden suhteen ja ne ovat ihan siistit! Lisäksi sain kyllä meidän porukan miekkosilta kummaksuvia katseita, ei oo mun tyyliset:') No mutta näillä mennään! Upea kuvauspaikka tässä, ihanan erikoinen ja kiva vinkki jos sataa vettä tai räntää ulkosalla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä taas oon niin tykästynyt suoriin housihin että pidän näitä kotonakin (tälläkin hetkellä) :D Jos tämmöinen tyyli kiinnosta niin jumpsuitista onkin hyvä aloittaa! :)

      Poista
  2. Oon haaveillut ite leveälahkeisista housuista tai farkuista joten mä alan kans kallistuu farkkujen kaappiinjättöä ja vaihtaa ne mukavempiin housuihin. Ens kerralla pitää yrittää katsella jotkut sellaiset kaupasta. :) Sulle soppii tuollanen tyyli tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suoria housujakin löytyy monta eri pituutta ja leveyttä, että jos on tottunut kapeisiin lahkeisiin niin saahan suoria housujakin sellaisina ;)

      Poista