sunnuntai 25. lokakuuta 2015

VIIKONLOPPUKUULUMISIA


Mun viikonloppu meni on aikalailla asioita suunnitellessa, kotona völläten ja ystäviä nähden. Perjantaina kävin Puistolassa lounaalla yhden mun parhaan ystävän, Tarjan kanssa. Tällä kertaa meidän lounaalla oli vähän erityisempi merkitys, sillä Tarja menee ensi kesänä naimisiin ja minä toimin kaasona, joten lounaan ohella suunnittelimme häitä. Olen niin innoissani, yksi mun rakkaimmista ystävistä menee naimisiin!

1 2

Puistolasta löytyy mun suosikkisalaatti ja sen päätin tälläkin kertaa tilata: vuohenjuustosalaatti marinoidulla punasipulilla, niin namia!

Kun treffit Tarjan kanssa oli ohi, seuraava suunnittelupalveri oli jo neljältä Roosterissa parin muun bloggaajamimmin kanssa. Järjestämme tänäkin vuonna pikkujoulut Oululaisten bloggaajien kesken ja teimme alustavaa suunnittelua illan kulusta.

3 4 
Illasta suuntasimme Nikon kanssa meidän suosikkimestaan Viinibaari Voxiin ja loppu viikonloppu onkin sujunut aika rauhallisissa merkeissä. Eilinen meni oikeastaan sohvalla löhöillen ja Netflixiä katsellen ja tänään olen käynyt kaverin kanssa kahvittelemassa. Hienosti selviydytty viikonlopusta ilman että olisin yhtään kuvaa onnistunut ottamaan itsestäni.. Mallikelpoista bloggaamista! Nyt kohti uutta viikkoa.

3 kommenttia :

  1. Oi mitä herkkuja! Tosi hyvältä näyttää toi salaatti. :) Ompas mukava sitten nähdä siellä pikkujouluissa, odotan innolla sitä iltaa. :)

    VastaaPoista
  2. Sama täällä, kiva nähdä pitkästä aikaa!

    VastaaPoista
  3. Wow sä olet kaunis!

    http://shopordiee.blogspot.fi/

    VastaaPoista