perjantai 30. lokakuuta 2015

PARIISIN VIVAHTEITA SYKSYTYYLIIN

a1

Näin eilen Eveliinaa ja kävimme kahvittelemassa ja asuja kuvailemassa. Meidän onneksi kuvailulle sattui tosi kaunis päivä ja taitaa olla vielä viimeisiä päiviä kun tarkenee tällaisia asuja pukea.

Vaikka syksy onkin tummanpuhuvaa aikaa pukeutumisessa ja minä olen aika tummiin pukeutuva ihminen, olen pikkuhiljaa alkanut lämmetä muutamalle värille. Tummansiniseen olen erittäin rakastunut ja mikä muu sopisi sen kanssa paremmin kuin punainen. Punaiset avokkaat ovat äitini vanhat ja ovat täydellinen lisä uuden talvitakkini kaveriksi.

Takin löysin yllätys yllätys Uniqlosta ja olen tähän kyllä erittäin tyytyväinen! Takista 90% on villaa ja mukana on 10% kashmiria, joten takki on ihanan pehmoinen ja varmasti lämmin. Minun on tarkoitus käyttää takki vielä ompelijalla, sillä hihat ovat vähän liian pitkät minulle. Kuviin kääräisin hihat takin sisäpuolelle, joten ne saattavat siksi näyttää vähän hassuilta joissakin kuvissa.


a7
a5.1
Takki // Coat Uniqlo, Paita // Shirt H&M, Laukku // Bag Mango, Housut // Trousers Uniqlo, Kengät // Shoes Äidin vanhat  // My mother's old shoes, Rannekello // Watch Skagen


a6
a4
a3

Punaiset yksityiskohdat muuten tummansinisessä asukokonaisuudessa piristää kivasti muuten arkista asua. Lisätään vielä raidallinen paita ja avaimet täydelliseen Pariisilaiseen tyyliin ovat siinä.


Kuvat: Eveliina Erkkilä. Pääset Eveliinan blogiin TÄSTÄ


4 kommenttia :

  1. Tosi kiva ja simppeli asu. :) Ihanat nuo korot. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Korot tosiaan äidin vanhat ja sopi tuohon asuun kyllä täydellisesti :)

      Poista
    2. Kiitos! Korot tosiaan äidin vanhat ja sopi tuohon asuun kyllä täydellisesti :)

      Poista
  2. Kuinka paksu takki on ja mikä koko sinulla on (vastaako normaalia)?

    VastaaPoista